Monday, February 27, 2012

celoteh: mood hilang..

assalamualaikum...
hurmm... macam mana nak kata eh.. tapi nie baru ja hari kedua MDS dah jadi cam nie... mood hilang.. huwaaaa nak macam MDS dulu2.. happy ja buat kerja.. walaupon sebenarnya tak bapa nak happy... memang pening kan nak paham.. heee~~ entahla tapi nora memang down giler sekarang tak tau nak luah kat sapa malam2 cam nie.. huhuhu ye la kang kacau orang kang mulala ada ja yang nak mengamuk.. hohoo... untungla kadang2 tengok orang ada ja tempat mengadu.. tak semua paham kita..

moga ada kekuatan baru untuk nora menghadapi 4 hari lagi.. huhhh... someone HELP ME!!

9 comments:

nurfatehah yaazahan said...

JGN SEDEH2...
meh stori2 kt aku meh nora :D

aDisH.sHidA said...

sabar kakak oc...

Ain Dzaya said...

HARGAI TIAP MASA ..TAMO2 SEDEYH2..HAVE HAPPY LIFE TAW!


Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

Mr. Adam said...

ala...siannya..baru sehari x on9 dah jadik macam nie... acecececec.. muahahhaha

Iena Eliena said...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

elyna mirsada said...

jenjln cni...(>_<)

nora amila ghazali said...

elyna: mai2.. hee~~

hamzah ian said...

cari mood bawah katil.. =)

saffiya_aleesya @ echa said...

salam kenal sis..datang singgah n follow blog awak ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service