Sunday, January 30, 2011

Sanggupka nak makan??

assalamualaikum semua...
tiap2 ari kita mesti makan kan???
tapi pernah tak terfikir nak decorate makanan tue secantik mungkin sebelum makan??
mesti tak kan???

tapikan ada yang buat tau...
tadikan nora search la " art of food " dekat google...
ambik " image "... fuuuhhhhhh banyak giler gambar...
memang comei sangat2 makanan tue depa hias...
macam2 bentuk... memang comei sangat...

sebelum nie ada tengok kat folder pendrive kawan gambar2 nie...
memang comei sangat...
tetiba arinie teringat nak search...
mesti ramai yang pernah tengok kan...??
tapi nak kongsi gak ngan korang semua... hihihi
ha meh tengok kat bawah nie.....

lunch box... macam2 bentuk...

yang nie kreative siap ukir gambar mario lagi...

yang nie telur... diaorg buat bentuk ayam...
CUTE!!!

yang nie panda.... cute....

tapikan persoalannya....

SANGGUPKA NAK MAKAN??????
comei sangat..

9 comments:

oshin said...

macam macam gini punya makanan selalu jepun, korea rajin buat . dowg panggiil lunchbox kot . so selalu dowg hias nak pergi picnik ke, utk boyfren ker. huhuhu. mcm sedap kan ?

loLaa_Nurafizza said...

biase mknan camni org korean yg decorate..

nora amila ghazali said...

@oshin
hihi... rajin kan?? memang nampak macam sedap... tapikan sanggupka nak makan... kalau nora hehhehehe simpan buat hiasan sayang...

@loLaa_Nurafizza
ooo... depa nie memang kreatif kan??

Syafrina Utopia said...

sangat cute n sagat kreatif

nora amila ghazali said...

@Syafrina Utopia
sgt setuju,,,,

Rozuan Ismail said...

rang barat nye lunch box memang mcm ni..orang Jepun lagi la..comel sgt,, tak sampai hati nak makan..

nora amila ghazali said...

@Rozuan Ismail
betul2... nora pun tak sampai ati nak makan... aduuhhh...

Omu Rice said...

omu makan aje....sampai licin...baru orang buat tu terasa dihargai....owh habis jugak makanan ku...hehehe.

nora amila ghazali said...

@Omu Rice
hahahaha... memang dia rasa dihargai tapikan... sayang nak majan... confius...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service