Saturday, December 4, 2010

jawab tag lagi... - nanakimie -

Assalamualaikum semua..
dapat tag lagi..... kali nie dari nanakimie dan diana hihihii
dua ari dapat tag yang kena jawab soalan banyak... huhhhh..
mencabar betul... hhahaha... k la tak mau cakap banyak...
meh2 baca bawah nie.. nora nak jawab nie... hehehhe


1- Apa benda paling penting dalam hidup korang?
- agama n keluarga...

2- Benda terakhir yang korang beli dengan duit korang?
- selendang... hihihihi

3- Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan nanti dan apakah temanya?
- huhhhh tak terfikir lagi nie... yang confirmnya mestila buat kat umah mak n abah... kan3??

4- Adakah korang sedang bercinta sekarang?
hahahahaaha...

5- Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- kalau betul jodoh... insyaallah sampai ke akhir hayat..

6- Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
- uhhh jarang jumpa la.. hahahaha

7- Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
- majalah remaja... hihi..

8- Apa nama penuh korang?
- uhhh nama penuh??? ala sama ngan url blog nie... nora amila...

9- Antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra?
- emak la... abah kan selalu keluar kerja... mak kan selalu nampak...

10- Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
- hurmmm.... nora tak pasti la...

11- Adakah korang basuh baju korang sendiri?
- mestila... saya an perempuan.. hahaha...

12- Di manakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
- luar negara.. mana2 pun tak pe... teringin nak tengok negara orang..

13- Pilih salah satu, peluk atau cium?
- peluk... heeehhhehe

14- Beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag?
nanakimie:
- study kat upm heheehe
- kira kakak la ngan nora coz lahir tahun 1989 kan2??
- seorang yang lemah lembut.. hihihi (tengok gambar...)

diana:
- suka baca novel
- kawan baru nora dalam blog.. hihihi
- lahir tahun 1989... so kakak la nie.. hihihi
15- Lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup?
- family n barang pemberian dari sapa2 pun... hihi..

16- Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
- kekanda adinda... hehhehe lagu dia best...

17- Lima rakan blogger yang korang nak tag?
- uhhh sapa plak la nak tag nie... hurmmm

2. asy
3. feez

okeh done... so korang2 jawab la erk...

4 comments:

nanakimie said...

haha..lemah lembut lar sgt c(= neway,thanks dear jwb tag neh:)

nora amila ghazali said...

hahhaha... welcome..

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

thank u ... i dah jawab dear heheh..meh bace sni...kot2 ade yg same :)

http://cucuatokaji.blogspot.com/2010/11/soalan-apa-ni-haha.html

nora amila ghazali said...

ok2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service