Sunday, February 13, 2011

3 blogger utagha terjah uitm arau???

assalamualaikum semua...
huhhh... malam2 buat entry plak...
hehheh... nie sebab geng blogger utagha la...
aduuuhhh pi vote plak.... terpaksa la nora nak buat entry...
ok la nak citer nie...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nora kan selalu lepak kat group kami blogger utagha (KBU)..
so selalula bergosip ngan depa... eh gossip ker?? tak la...
kan3?? kita sembang2 ja kan2??
hihihi... ok la pagi tadi bangun dari tidur jer terus buka laptop...

hahhaha ketangih dah nie.. geng KBU punya pasal la nie..
then tengok kat KBU, cik GKSB wat status nak datang perlis nak jumpa nora n kak liza..
terus terkejut... eh betul ker.. ngat kan dia main2 ja semalam...
so set2 la kat situ... geng KBU mesti dh baca kan satatus tue... hehehhe
(ramai yang jeles... hehehhehehehe....)

so nora pun siap2 la nanti kang diaorang sampai duk pakai baju tidur lagi...
mampus kena berleter... hheehe... then dapat msg dari kak liza cakap diaorang otw dari kangar nak datang ambik kat uitm nie...
apa lagi.. terus siap n keluar la kan..
tunggu punya tunggu sampai dah berpeluh nie (macam lama sangat) baru diaorang sampai...
siap kata sesat lagi.. hhaahha

memang nak tergelak la... huhh
then terus gi padang besar...
tapi dalam keta kecoh sungguh macam dh kenal lama tuh... aduhhh...
memang hingar la.. huhh.. then pi makan... sowi la lapar sangat tak der gambar...
hehehheh.... then time tuk pusing2.. jom tengok gambar la... banyak dh baca... hehehhe..
sebelum tue nak perkenal sowang na....

ha dua orang nie... munet n kak liza...

nie nora n munet.... hihihi (nak juga...)

nie cik GKSB n sapa tue??? anak ka?? kena baca lagi naaa..... hehehe
nak kenal lebih ngan depa... klik ja nama depa naaaaaa..... heheheh

ha dah kenal??? jom tengok apa kami buat...

haa nie kedai??????? hahahah... korang mesti tau nie kedai apa kan??
pelik tak napa masuk sini??? tanya cik GKSB.. hehehe

nie duk usha2 kat depan kedai tue... hahhaha

anak sapa nie???? hehhehhe.... jangan salah paham...
nie adik cik GKSB la... macam nie la budak2... nampak bear ja singgah terus.. hahaaha

then dalam jalan2 tue... nmpak ada tarian naga apa lagi usha la dulu... hehhehe

tengah beli buah tangan sikit.... depa kan mai jauh... ( jauh ker??? )

ok masa untuk pulang... penat dah jalan2 kat padang besar nie...
tapikan nie otw nak gi mana plak nie... ehhhhh.....
hehhehehe scroll lagi nak cita nie...

kami singgah c mart la... hehehehehe... nak tunjuk kat cik GKSB apa itu cmart..
bandar baru arau... hahahhaha

ha nak balik dah.... nie la geng KBU yang mai perlis.. n yang duk perlis...
hehheheh... korang2 nanti datang lagi tau.... heheeh

hahhaha... nie nora nak ucapkan bye2 kat korang,,,
letih jalan... hehehhe.... tq kepada munet n cik GKSB datang perlis...
n tq kat kak liza berlanja makan tengah hari n air yang nora pegang tue,,..
hehhehe... daaaa semua....

p/s: buat geng KBU yang lain2... jangan jeles na.... love u all.....!!!!!!

7 comments:

munet said...

huk3... apa publish gambaq orang tanpa izin nih??? nak kna saman ni.. btw, best gla dgn ampa smua, even shy-shy cat sbb jadi bidan terjun..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

weeeeeeeeeeeeeee........


seksinya i dari belakang...

ish2 kena sensor pic tu hohoho

nora amila ghazali said...

@munet
waaaaaa takutnya... =( munet????

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
maaf2... jap nak update...

fathiahRAIHANA said...

wahhh best nyaa pegi pdang besaqqq ^^
bila nk pi ramai2 niehh . hihihi

AdiSuda said...

cisssss..cheq ngan onie pown best jgk..ahaha..xjeles pown..werrkkkk..ahaha

AkUr0 Chan ^^, said...

hahaha..suka!!!Luv byk3~nextem jupa g..p tpi pantai cenang ka best jugak~wahhh,dh brangan2 nih..

nora amila ghazali said...

@fathiahRAIHANA
bila??? mai ja sni... nnti kita pi naaaaa...
@AdiSuda
erk????? hahahaha
@AkUr0 Chan ^^,
okeh2....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service