Wednesday, February 23, 2011

Misi meaw mencari shoutbox..



assalamualaikum semua...
hhaahha... jap2 nak gelak dulu...
hahhaaha... tadikan meaw ada tanya nora...


rupanya ramai yang tak jumpa shoutbox nora.. hahaha
patutla tak banyak orang yang tinggal jejak... huhhhh

okeh2 nora nak wat entry ringkas ja....
meh nak tunjuk shoutbox nora... meh2..
dekat2 cikit.. nak tunjuk nie..


nampak tak dalam kotak tue???? hahahha
tak nampak lagi cheq tak tau la...
pastu bawak la korang nyer cursor tue pi kat box merah tue...
ha lepas tue dia akan jadi cam ni...


ha... muncul dah...
dan tengok tue... meaw pun dah jumpa.... hoho
haa.... korang nak kenal ngan meaw ark???? nak??
jom melawat dia... hihihihi



malu plak nak review cik meaw nie... hurmm....
dia dah ramai follower... dan paling kecoh kat kbu..
hik3. jangan marah na... gi la melawat dia.. banyak cerita..

5 comments:

meaw said...

saipa pulok nak malu...follower rmai tidak mengapa....yang penting entri meaw salu gelong,HAHA

nora amila ghazali said...

@meaw
hahhaahha... ok jer...

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

hahaha. unik meh shoutbox nora. depa bkn taw. :P

@mel said...

as'salam depa...

mcm ni pon leh wat N3 ka...
kuat toi penangan KBU nohh....

pas ni wat kt papa khai lak...

Ngeh..ngeh..ngeh...

nora amila ghazali said...

@Cik EpaL HiJau (^^,)
hhaah tu la... hik3

@@mel
hahaha nie sb meaw la.. cari tak jumpa... pastu lupa plak nak gitau kat sapa yang mai sini yang shoutbox tue tersembunyi cikit... terpaksala buat entry.. hik3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service