Saturday, February 26, 2011

Khas buat gadis2 diluar sana,,

Assalamualaikum semua..

Perhatian untuk pelajar2 siswi ipta mahupun ipts.. dan semua gadis2 diluar sana..

Sekarang nie dah banyak kes rogol.. korang kena berhati2 dalam apa yang korang buat..

Sedarla.. kaum adam selalu memerhati kamu…


Kalau diaorang ajak keluar… bawakla kawan.. jangan nak pandai2 keluar sendiri..

Jangan terlalu percaya ngan lelaki nie.. ya.. tak semua laki sama..

Tapi kalau syaitan dah masuk dalam badan diaorang.???

Kita tak akan tau apa akan terjadi.. nora Cuma nak bagi peringatan…


Saling mengingati kan baik.. nora tak nak lepas nie… kamu2 pulak mangsa..

Nora dah jadi sangat takut sekarang… kawan sekuliah pun dah tak leh nak caya..

Sedarla… kalau nak tau kenapa nora cakap pasal nie… meh terjah link kat bawah nie..


http://www.hmetro.com.my/articles/Tujuhsiswaiblis/Article


Dah baca kan??? Kawan sekuliah tue… tolongla jaga maruah kita…

Kalau kita senang keluar ngan depa.. senang2 ja nak ikut depa…

Diaorang dah dapat baca macam mana kita nie…

Senang atau tak nak diperdaya… pandai2la fikir.. nora dah pesan..


~RENUNG2KAN.. ~


P/S: nak kawan boleh tapi kena ada batas.. kalau dia sayang kita dia tak kan bawa kita keluar berdua.. sbab dia nak jaga maruah kita… sebab dia tau syaitan sentiasa mengahasut fikiran kita… mulut kata tak nak tapi… hurmmm FIKIR2KAN LAH..

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

GKSB dah la suka kawan dengan laki kat sini..

geng2 semua lelaki tapi

depa auuww la cam mana nak dikira tu???


huhu

nub said...

sokong nora. heheheh

Rozuan Ismail said...

dah baca yg artikel kat Metro tuh..sedih kena rogol bergilir2..x de hati perut la diorang ni

nora amila ghazali said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
auuuwww pun depa still laki.. tetap kena hati2... =)

@nub
yeaaa.. tq...

@Rozuan Ismail
tue la kejam betul... apa nak jdi budak2 zaman la nie.. takut!!

fRaMe+LenSeS said...

bgs atas peringatan kamu tu. ;)

nora amila ghazali said...

@fRaMe LenSeS
hurmmm... ehhehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service