Tuesday, March 22, 2011

Perlukah cinta jika kesudahannya kesakitan??


assalamualaikum semua..
arinie nak cakap pasal cinta...
kenapa pasal cinta... hhhehehh....
tah la tergerak ati nak cerita pasal nie..

cinta nie bagi nora sangat indah kalau kita pandai menghiasinya..
pandai menjaga kehormatan..
kata orang, laki yang baik akan menjaga kehormatan seorang wanita itu..
tapi masih adakah lelaki sebegitu????

nora pun masih mencari kebanyakkan memang suka mengambil kesempatan..
aduhhhhh lelaki2 tolongla kenapa nak buat macam tue....
tak kan sebab kisah lama semua perempuan akan jadi mangsa???
janganla ikut nafsu semata2... jagala kehormatannya...

sebenarnya nora nak cakap sikit pasal satu cerita berbalah antara dua blogger nie..
depa siap buat puisi kowt dalam duk berbalah tue..
kalau nak tau pi usha sana na... nie nora bagi link bawah nie..

lagi tegar!!

dia telah pergi

nie last puisi diaorang kalau nak tau lanjut.. godek2 la no.. hiihihi

pendapat nora???
huhhhh sangat sakit hati kalau berlaku kat nora...
kalau nora lebih sanggup bersama sampai akhir hayat kowt... kalau setakat berjanji...
tapi bila sakit terus nak pisah.. ehhh napa plak??
nak bagi awek nie gembira??? boleh cari peganti???
amboiiii mudahnya berkata.. hahhahh bukan senang nak cari peganti la..

selalunya orang pompuan nie tak kisah kalau setakat sakit nie..
kalau sayang tak kemana lah... mesti hati akan setia sampai ke akhir hayat..
cinta bukan untuk dilukai tapi untuk disanyangi...
hati tue lebih gembira kalau perpisahan yang secara azali bukan perpisahan secara paksa..
maksud nora biar berpisah maut bukan berpisah secara kata putus...

kalau pandai mengikat janji,
kena pandai menunai janji,
agar hati tak dilukai,
hidup bahagia sampai mati.

7 comments:

tiyah @ yaya said...

hmm .. noting to says . i'm zore baut love :)

nora amila ghazali said...

yaya: its ok.. ambik pengalaman untuk jadikan pengalaman kita.. much better..

♥yaya budak suka embun♥ said...

cinta = sakit T_____T

nora amila ghazali said...

yaya: betul2.. hihihi

;; yaya kuasa dua komen nie.. hehhehehe..

kiera'sakura said...

biarpun saat ini jasad mu telah pergi namun hati ini masih setia bersama mu...
jika engkau ingin melihat ku bahagia...
izinkan aku berbahagia bersama kenangan kita...
tidak tegar untukku melupakan dan memusnahkan ia...
semoga kau berbahagia disana...

CiK LiYzA ^^, said...

wahh..nih cm nk kna review n balas gak nih..huhu,based on my own experienced~

nora amila ghazali said...

kak kiera: hihihhi sampai kesini na berpuisi...

kak liza: hik3.. review la.. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service