Thursday, March 3, 2011

Tak nampak la puan... tukar colour please..


assalamualaikum semua...
baru abis kelas untuk arinie....
terus on laptop sebab kes dalam kelas tadi...
aduuuhhh adaka patut lecturer dalam kelas nora tadi guna marker merah...

*gambar hiasan credit to pak cik google*

tulis kat whiteboard kat depan...
aduhhh... puan... saya nie rabunla...
kawan2 yang tak rabun pun merungut... silau biji mata...
dah la tadi kelas waktu tengah ari... memang lagi membara la..
dengan tak nampaknya... dengan mengantuknya...
huhhhh memang mencabar kerajinan nora la.. hihihi

hai... pelik betul... kan banyak kajian dah dilakukan..
cikgu2 dan lecturer... tak kan tak tau lagi...
warna merah or pen marker merah memang tak sesuai untuk menulis...
sungguh nora memang pening duk focus kat whiteboard tue nak salin nota dia..
sabar je la..

so persoalan disini:
ampa2 pernah alami kejadian cam ni tak???
apa perasaan ampa??
patutka penggunaan marker merah nie??

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

banyak kali jadi dah.. ;))

nora amila ghazali said...

@fRaMe LenSeS
=( mmg banyak kali nora kena masa kat sekolah dulu... tapi ngatkan mai u nie tak da kes cam nie.. upanya sama ja.. aduhhh pening kepala cheq baca tadi..

gigiAriEma said...

haha.. nanti balik p beli maker hitam bagi kat lectrr tuh taw.. :)

nora amila ghazali said...

@gigiAriEma
hahaha.. tu la.. asa nak wat cm tue gak.. tapi tengok sekali dia masuk kelas banyak jer maker bawak... tapi minat betul dia ngn maker merah..

Muslimah Optimis said...

nora silau ek guna maker merah.. k.a penah mengajaq guna maker merah la... cian student K.A no..huhu

sembil9n said...

kdg3 dyorg konon nk attractive...tp ish!

efyna.pinkladies said...

i suka tulis nota pkai pen merah. :) syiok gile

nora amila ghazali said...

@Muslimah Optimis
erk??? dah2 lepas nie jgn wat lagi... memang susah sangat nak nmpak... pening kepala baca.. sampai berair... =(

@sembil9n
tu la... hurmmm...

@efyna.pinkladies
kalau nora pen merah... nora pun suka nie masaalahnya kat whiteboard... dengan silau lampu... then colour merah.. huhhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service