Friday, April 22, 2011

Ada orang nak masuk meminang la tue..

assalamualaikum semua...
semalam kan adik beradik belah abah mai umah..
wan, tok, tok wa udoh, tok wa yam, maksu dan paksu mai umah..
mai makan pulut durian.. hehhe....

geng KBU dah kena perangat ngan nora dah semalam cian depa...
meh tengok lagi meh...



sedap kot.. tapikan semalam.
nora ambik tugas tuang air dalam cawan..
errr... contoh dia macam gambar kata bawah nie...

jangan kutuk nora auuuww... lukisan tak secomei ampa semua...
berusaha melukis gak tue.. hehehe...

nora tuang air dalam cawan.. tapi cawan tue dia kemetot..
maksudnya rendah la.. pastu air tue tak masuk dalam cawan..
pastu dia tumpah kat tepi cawan tue.. nak dijadikan cerita..
tetiba wan nora kata.. ada orang nak mai meminang la tuh..
errrr nora terus tersenyum dan kata.. along muda lagi la wan... tak mo lagi..

harap2 tak masin la mulut wan nora tue.. aduyaiii...
ada plak kes nora tuang air tak masuk cawan dia kata ada orang nak masuk meminang..
memang tersenyum ja la.. abah buat relaks ja kat sebelah tue..

yang nora nie sambung ja tuang air dalam cawan lepas tue.. dah la jug tue berat...
terpaksala nora ang cawan ngan jug tue tuang gak..
tapi dalam hati tue duk teringat lagi kat kata2 wan..

hurmm betul ker??
orang tua2 kata kalau anak dara tuang air tak masuk cawan..
ada orang nak masuk meminang??? errrr....
ada sapa2 ada jawapan??

24 comments:

Izamir Ridzwan said...

betol lah kot

perrydaus90 said...

errr...haha camna wan tau ceq nak p minang ni..haha

mcm ni lah said...

keh keh keh tul tu arwah atok sy pun ckp mcm tu gak,. mmg tak lama lg la tu,. jodoh dah dekat tu,. btw i follow you dan tinggal jejak utk dijejaki :)

nora amila ghazali said...

ir: errr.. muda gi.. tak mo...

daus: errr ye ker... err...

mcm ni lah: errr tak moooo..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

ehehe!!
yeke?? xbiasa dgr nih..
kalo rama2 cantik masuk lam rumah..
pernah dgr lar..
nanti de org nak mai minang...
kalo makin besar rerama tu maka
calonnya makin hebat..
tp tang air tumpah ni..xpernah dgr..
new thing ni!!
hehehe..
tq for da info!!

✿salam kenal dr mummy weiyda✿
✿keep it up blogging ya dear✿
(◕‿◕✿)

shedameor said...

hehe. ade org nak masuk minang. sukenyeeee :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ahahaha...

ok la tu....

blajaq pon nk abeh dh

oleander said...
This comment has been removed by the author.
oleander said...

cemburunya, nanti jgn ta jmput ak plak k, mau btul dapat pinangan orang ta lama r jd tunangan org

oleander said...

cemburunya aku...huhu ta lma dah la tue..

nora amila ghazali said...

weiyda: kalau bab rama2 tue.. mak kata ada org nak mai umah.. tak pernah plak dgar bab meminang.. heheh

shedemeor: errrrr..

cik gksb:amboi2.. tak mo lagii

dila: dh3 ang tak yah nak lebih.. tak mo lagii.. =(

Pakcu said...

xlambat dah yeay p makan kenduri kawen kat kola perlis

shahjiehan said...

nkkkkkkkkkkkkk!!!

nora amila ghazali said...

pakcu: grrrrr

sj: ha?? nak apa??

Solihin Zubir said...

ahahaha.. macam2... yela tu kot..

kenduri jgn lupa jemput.. ;-p

| gad1s s0ypans | said...

hikhik,muda p0wn x pe.....
bkn nk kawen lg.....
bwu minang.....

(=

::Miss Pikon:: said...

serius baru tau ni. ya ka? btw, selamat tunggu rombongan. kehkehkeh!

nora amila ghazali said...

solihin : hahhahah aduyai.. dah3..

gadis: meminang pown.. susah.. lalala

miss pikon: hahhahaha nak mo lagi..

nadzli azlan said...

WOW !!!! HAHAAHHAAHAHA jangan lupa update k kalo ada apa2 . :p

nora amila ghazali said...

adek nadzli: jgn nak ngada noh... hahhahhahaha..

shahjiehan said...

ceh..sje je kan nk tunjuk doyan tuhhh


GRRRRRR!!

ehem3... ade org pinang? chewah2


emm
jom undi http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=280411073935416

nora amila ghazali said...

sj: memang saja nak tunjuk kat sj.. llalalla.. =P aiyookkkk sj nie mana ada org tua2 kata ja tue..

~MoLLy~ said...

nk deriAN.:)

nora amila ghazali said...

molly: ambik2... hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service