Saturday, April 2, 2011

orang tua2 kata....


assalamualaikum semua...
pagi tadi kan masa nora sarapan tetiba teringat something...
teringat mimpi malam tadi...
pasal apa??? errrr jap2 nak cita la nie... ampa nie tak sabar la!!!

bila teringat nora pun pi la bagitau kat mak...
mak2... semalam kan along mimpi gigi along patah...
macam reput la... banyak... pegang sana patah pegang kat sini patah....
takut ja.. pagi2 bangun rasa gigi.. owhhh ada lagi...




pastu mak jawab.... orang tua2 kata...
kalau mimpi gigi patah...
akan ada orang rapat meninggal... terus tersentak...
tak tau dah nak berfikir nie... tak mo....

mak cakap biasala kebetulan ja...
tapi mak cakap sebelum nie mak ada mimpi gak...
dan lepas tue ada yang pergi...

YA ALLAH JANGAN KAU AMBIL DIKALANGAN SAUDARAKU
DENGAN KEADAAN YANG TIDAK BAIK...
AMBIKLAH MEREKA DENGAN KEADAAN SIHAT WALAFIAT...
AMIN

moga semua ini hanyalah mimpi....

P/S: moga2 tak der apa la yang berlaku...

6 comments:

Farhan Zulhusmi said...

kadang2 mungkin juga secara kebetulan....
ajal dan maut di tanganya...
kalau kata2 org tua2 sy xberapa sokong 100%.......emm...
:-)

Woofer Storm said...

moga mimpi tu sekadar mimpi..amin3..
*tak pena mimpi lagi pasal gigi2 ni.hheeee

follow sni^^

nora amila ghazali said...

farhan: tue la... mak pon tak bgi nora caya..

woofer: harap2 cm tue la..

efyna.pinkladies said...

ajal maut kat tangan ALLAH, mintak bende2 tu sume mitos jela. kite pon baru lepas mimpi SEMUA gigi patah. siap rase saket lagi. :(

nora amila ghazali said...

efna: owhh ya ka... tue la mintak simpang la..

CikTomyam said...

kami pernah mimpi cm nie gak..tp alhamdulillah tak dak apa2 pon..tawakal je ok..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service