Saturday, April 16, 2011

Sorry if i'am wrong..


assalamualaikum semua..
hurmm entry kali nie nora nak minta maaf kat semua kawan alam maya nora.,
mana la tau kalau kalau entry yang nora wat sepanjang
perjalanan nora dalam dunia blog nie menyakitkan ati..
nora tak bermaksud nak menyindir sapa2 cuma nak kongsi jer...
err errr

sowi sangat2 na... ha dah alang2 buat entry ne..
nak minta maaf juga kat ampa semua...
nora dah nak exam nie..
harap2 korang boleh doakan nora leh jawab exam dengan baik na...
hihhii pada yang lain yang nak ambik exam gud luck na!!!!

dah kowt.. lalalla...
SELAMAT MALAM SEMUA..

9 comments:

Pakcu said...

tak tegur tak tahu ;) kalo teguran yang membawak ke arah kebaikan tak salah kan?

nora amila ghazali said...

pakcu: tak salah teguran yang membina nora ok ja.. yang salah pown nora terma. manusa mana yang tak buat slah kan???

cahaya said...

akak...gud luck ye..
buat yg terbaik..:)

Pakcu said...

yep nobody perfect..must admit it..kalo ada salah tu mengaku ja la.xpayah nak tunding balik dekat oranglain..rule of thumb, 1 point 4 back ;)

nora amila ghazali said...

wany: tq yang

pakcu: that rght. now i'm sorry if i'm wrong.... mybe it my careless while doing that.. errr aduii rosak bahasa... llalal

Pakcu said...

haha...takpa...len kali beringat la ye...

zaty luvlianncezzz said...

gud luck kak nora

Need ur help..perlu pandangan seriussss---->
my 1st cerpen

nora amila ghazali said...

pak cu: okeh...

zaty: tq yunk.... jap akak usha..

nora amila ghazali said...

pak cu: okeh...

zaty: tq yunk.... jap akak usha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service