Sunday, April 3, 2011

semalam abg ben, harinie menang GA..

assalamualaikum semua...
tuhan ja tau hati nora sekarang...
aduuuiii terkejut dua hari berturut2...
memang nak kena pi daftar IJN bak komen daripada ahmad zaki..
hahahaha... memang nak kena daftar nie... hhahaahaha

pada yang terlepas apa yang buat nora terkejut semalam..
meh klik sini... pi baca sendiri apa yang buat nora terkejut...
kat bawah tue ada komen kan??? pi baca.. apa ahmad zaki tue kata..
hahhaha nora baca pun nak tergelak.. hihiih...

okeh2 balik pada tajuk... nora menang weehhhh...
first time nie... nak tau nora masuk GA apa???
ha meh klik sini... punyala penat nora siapkan entry tue GA tue...
ampa dah tengok kan entry tue???

dah?? hahhaha... mesti apa tau kan apa yang nora dah buat untuk GA tue..
pada yang malas biar dia berteka teki.. hahahhaa...
okelah meh tengok banner CIK GKSB nie..


ha dah tengok?? kedabak besar dia punya lagi...
ahahhaa... nora menang GA dia wehhh!!!
first time tue menang selama nora masuk contest ka, GA ka...
hahhaha memang nak bagi luruh jantung nie.. aduii...

meh kita tengok bawah nie...



no 66 kowt.. terkejut baca.. tue no nora...
ada sekali tue CIK GKSB post kat KBU...
suruh check no masing2... nora pi cheq.. pastu duk wat hingar..
hahhaha no comei.. no 66.. hahha tak sangka bertuah plak...

nak tengok nora dapat apa???



walawehhhhh... comei... tapi kan hhahaha..
yang lawaknya colour dia.. kenapa??
nora nie orang perlis ok..
so korang faham tak???? colour bendera perlis tue..
aduuuiii memang rezeki tue!!

hahahhaha... dah2 nora...
tapi memang terkejut la... sebab baru online kan..
yang semalam pun masih duk terbayang2 tetiba yang hariie plak.. hahhah..
apa2 pun tq CIK GKSB menganjurakan GA nie...

pada pemenang yang lain tahniah okeh!!
nak tengok pemenang lain klik sini..

p/s: kalau ampa nak pi tengok entry yang lain.. klik ja.. dia akan jadi new tab.. =)

6 comments:

angah said...

wahhh sempoi...hahah

nora amila ghazali said...

angah: hhahaha

shahjiehan said...

xaciii!! x mo kawan!


jom baca dan komen 10 Fakta menarik (Part 2).

cikblurr said...

wah...tahniah2..

nora amila ghazali said...

sj: janganla macam tue...

cik blurr: tq..

aDisH.sHidA said...

http://cahayanurqasih.blogspot.com/2011/04/jom-join-bloglist-haris-kaito.html
kak tag nora :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service