Sunday, November 21, 2010

Cerita hari ini...

  • :m
huhu.... salam semua...
baru nak wat entry hihhihi... dah petang erk...
so korang buat per??? nora macam besa...
blogwalking jer... tak der buat per...

bosan kot... tak tau nak wat pa... hurmm...
mak n adik2 gi makan kenduri...
nora malas la nak ikut.. besa la dah besar kan..
jadi malas plak nak ikut... nasib la umah kawan abah ja...
kalau umah adik beradik memang kena ikut...

abah kata kalau waktu kenduri nie tak ikut...
bila lagi nak kenal adik beradik kan2??
so kenala ikut,... tapi betul gak kata abah tue...
so sekarang ramai juga la adik beradik yang nora kenal..
tapi kalau tanya nama... nora sengih jer... tak tau... huhu...
tue pun masaalah gak... tapi ok la kenal muka kan2...
hehehehe...

haaaa.... tadi kan ada dengar berita,... huhhh...
kalau kat malaysia orang duk heboh jumpa baby...
ni kat kuil di bangkok, depa jumpa ratusan janin...

hooooooohhhhhhh..... gilerla... lagi teruk,...
apa nak jadila dunia nie.... segaja gugurkan...
janin tue dibalut dalam surat kabar kot... hurmmm macam2...
huhu... cukup la kot... hik3... mesti dah penat baca kan3...
so nora berhenti kat sini... nnti nora story lagi... huhu...
daaaaaaa.... singgah sini

2 comments:

^-^ said...

tdo la...klu da kja

nora amila ghazali said...

hahahhaha... dh tak larat nak tdur...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service