Wednesday, November 10, 2010

nak tanya nie...


aloha... huhu,,,
salam semua...
hihihii... selamat petang.... kawan2 semua dh minum petang ka??
nora dh... hihi arini mkan jambu cicah smbai belacan... suka2...
petang2 cam nie nora terfikir gak nak buat apa erk.?
korang ada aktiviti yang terbaik???
ada aktiviti yang boleh kongsi tak ngan nora???

hihihi.... dah2... balik pada tajuk...
nora nak tanya nie.... nora ada check berat blog nie... bagi nora berat juga la...
tu nak tya nie... bila korang masuk sini... lambat tak nk loading masuk.???
nak tau jgak... klau lambat nak buang cikit2 benda yang tak perlu dalam blog nora nie...
hihihi... ha satu lagi nak tanya korang semua...
pendapat korang menganai content blog ni.... ok tak???
ke nak kena ada perubahan.....??? or ke ada pe pe yang korang tak puas ati pasal blog ni...
colour ke... widget ker??? gitau la nora... nora baru lagi, nak tau juga pendapat korang...
tolong ya,,,,,


p/s: segala pendapat korang nora akan ambik tuk
perubahan nora dalam dunia blog nie... bantu nora ya... hihi...

4 comments:

apezs shah said...

semua oke aje.. Loading pon still oke.. xlemb sgt.. nak komen pon senang. jadi tak perlukan apa2 kot..
aktiviti apezs nak g swim karang...;) selamat beristirehat.

nora amila ghazali said...

ooo yaka... hhuhuhu... ok la klau cm tue...swim???? waaaaa... nora tak pndai berenang....

zacky ~786~ said...

oke jerrp..! jom mkn nsi lemak.. hehe ( tiba2 )

nora amila ghazali said...

jom2... huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service