Thursday, November 4, 2010

Kenangan di PLKN...


Bru ja tgok2 gambar yg tersimpan laptop nie... tetiba tertegok gmbar plkn....
waaaaaaaaa...... rindunya kwn2 nora kat plkn dlu...
huhhhh ramai takut nak g plkn dlu tp nora wlaupun srat tawaran tak smpai umah ttp p jgak...
hehehhee (truja nak g buat outdoor activities nie...) hoho
mmg suka sgt,.. tak kishla nak hitam ka, pa ka... huhu.. janji nora enjoy wat activities...
masa 1st p sna besa la semua org rasa nak blik ja... rindu mak, abah, rumah n segalanya la...
tp bila dh start buat activities ha.... ambik kau tak mau blik plak hahhahaaha..


ni masa riadah main bola tampar... huhu... rindu masa nie...
la ni penyengan (*malas)nak mmpus nak riadah hahahhaha...


ha... yang ni aduh penat kowt... tarik tali 4 pnjuru... kat PLKN ja bleh dpat...
klau nak tau nora ya dpan skli tak nmpak lndung sarjan bju kuning yang duk tunduk tue....

tu la orang kata p dlu rasa dlu hahaahaha...
tp mmg best la p plkn... satu pgalaman yang tak semua org bleh dpat....
aku n kwn2 aku ja... huhu...
mcm2 activiti yang kami buat dari dalam kelas smpai masuk dlam hutan...
mmg penat tp best huhu...
so pda yang tak pernah p... ni nora hidangkan gambar2 suka n duka nora kat sana erk...


ni masa tggu nak beratur,... nak p mana tah.. huhu... lupa la plak... hehheehe


ni masa hari terbuka PLKN... masuk kawad kaki formasi...


ni hari last... hadiah yang kami dapat...

haa.... lupa plak nak gtau nora kat sana kompeni delta... huhu...
tgok gmbar atas bayak kan hadiah...
tu semua sb kitaorang la juara antara kompeni... huhuhu.... sangat suka....
ni smua atas usaha satu kompeni... huhu.... very best moment in my life...

p/s:
ni semua pengalaman yang tak dapat dilupakan... huhu... rndunya kat teman2 nie...
ni masa kat PLKN guar chenderai perlis, kumpulan 2 sesi 5 tahun 2008



3 comments:

syafiqbakhari said...

efy g gak plkn aritu .. siyes bes gile !

*mood : belek gmbr2 plkn balik =)

nora amila ghazali said...

waaaa..... baru ja tgok blog efy tadi... best kan... huhu... rugila sapa yang tolak dlu... huhu....

Nur Azila Ismail said...

hehe . nampak best :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service