Monday, November 8, 2010

Pagi2...

aloha... pgi2 kena ceria2 kan...
bangun pagi banyakn senaman muka dengan senyum... huhu...
nnti muka tengang awet muda doh... hahhahhahhaah....

then sarapan... arini nora sarapan roti canai... waaaaa lama dh tak mkn...
besa la kat uitm nak cari mana lagipun pagi2 nak g cari makan memang lambat la...
kat rumah sng bangun ja dh siap... ish3 truk tul nora nie... hahahahahaha

pagi2 ni tak kerja lagi so online dulu..
bukak2 waaaaaaa byak yang dh melawat so kena melawat balik nie...
cantik nya blog korang erk... huhu...
macam2 jenis cara korang hias blog korang... so cuci mata la nora pagi tengok benda2 cantik...
ada yang buat contest... bagus la korang... nora tak mmpu lagi kot nak wat..
akan datang kot... huhu... tengok la klau ada rezeki lebih...
hahahhahaa.... nora suka sgt la blogwalking nie... bleh dpat info... tmbah kawan...
nie sume sumbangan en ben la... appreciate sgt,,, hehehehe
tq la en ben bantu newbie macam nora nie ya...
jasamu dikenang...

pada semua SELAMAT BLOGWALKING!!!!!! hahahhahaha...

4 comments:

apezs shah said...

wah roti canai.. sedap juga..
selamat pagi.

Ajie Mohd Tahir said...

haha..sme la.bnyk lagi yg tak smpt nk bw.slmt bw juga!

nora amila ghazali said...

huhu... apesz mmg sedap... hahhahaa
ajie... ya sama2 la kita...

My Little Diary said...

salam ziarah...
dtg sini pulak ye
http://cikidis.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service