Tuesday, November 16, 2010

Putu perak....

salam semua... huhu...
apa khabar.???? dah siap persiapan nak raya esok ker???
huhu..... sebenarnya nora tak teringat pun nak raya...
besala sibuk exam kan.... semalam mak tanya nak buat kek tak??
ha?? kek?? nak buat pa?? lepas tue baru sedar... raya la... huhu...

k la... nie balik pada tajuk nora... putu perak...
selama nie tak pernah dengar pun...
kalau putu piring.. putu mayam besa..
korang pernah dengar tak???????
nak tengok rupa dia????
huh.... meh nie tengok kat bawah nie...

Fauzila Harun menunjukkan putu Perak yang sudah siap dimasak.

ha tu la putu perak...
nora tengok dalam utusan tadi... wahhh,...
nampak macam sedap teringin nak rasa... heheehee...

putu perak nie berintikan kelapa parut, berwarna putih..
dalam artikel utusan ada cakap rasa lemak-lemak manis...
waaa... lainla... nak2... huhu nanti nak kena pi perak la rasa... hihi...
ker ada sapa2 nak belanja???


2 comments:

HonEyBuNNy said...

salam aidil adha...mcm sedap ja putu perak tu..nyum3..

nora amila ghazali said...

salam aidil adha juga.... tu la.. bila la bleh dapat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service