Wednesday, November 17, 2010

Pagi aidiladha...

salam... huhu
dh petang kan.. hehehehe.. pagi tadi sibuk tak sempat nak on laptop..
hehehhe... ni baru bagun tidur... ngantuk sangat.... korang raya cam na??
best?? nora tak sempat nak ambik gambar suasana pagi tadi... huhu


tahun nie nora raya kat kampung belah mak nora...
kat changlun, kedah.. huhhh... kat sini memang meriah...
pagi2 lagi pak2 saudara nora akan bawa satu menu dari rumah....
ha.. semua menu nie akan tersusun la kat atas meja kat umah tok nie...
bila dah abis solat memang orang kampung ramai2 la datang umah tok nie...
menjamu selera... ada soto, mee rebus, bihun sup, n laksa kuah lemak...
huhhhh... memang sedap la....
cuma tahun nie mak dak nora tak der so lontong tak der la...
kalau tidak wah3 lagi meriah la... memang best la raya kat sini...


tapi tahun nie rasa sunyi sikit....
kenapa???
wan nora dah tak der... meninggal masa raya ketiga raya aidilfitri aritue...
so tahun nie tambah satu acara la.. gi melawat kubur plak.. huhu..
sayu jer pergi kubur tadi... sebab teringat kat wan...
hurmm...

4 comments:

Adam Idris said...

Sunyi sikit sebab banjir ea?

http://adam-idris.blogspot.com/

HonEyBuNNy said...

wah banyaknya makanan...nyum3...

nora amila ghazali said...

tak bnjir la kt sini....
a'aa byak.... best3

^-^ said...

xpa2..mkn taun depan!
hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service