Friday, November 12, 2010

love!!

salam semua... hihihi...
nora baru jer lepas tengok balik cerita tipu kanan tipu kiri...
hihihi love story....
so nora terfikir pe sebenarnya erti love nie....


love.... dalam bahasa melayu cinta...
cinta kan ada banyak kategori.....

cinta pada allah,...
cinta pada rasul....
cinta pada ibu bapa...
cinta pada family...
n cinta sesama manusia....

hehehhehehe... malam nie nora nak cerita tentang cinta sesama manusia...
sekarang kan ramai yang dah melaui cinta sesama manusia...
so apa sebenarnya erti cinta ni bagi korang...???
bagi nora cinta sesama manusia ni datang bila kita jumpa dengan orang yang boleh bagi kita tersenyum... menagis... termenung.... gila...n macam2 lagi...
hhehehhehe... mesti korang pelik kat napa nora kata gila...
kan3????? kalau tak gila tak kan ada orang nak bunuh diri right???
so pe sebenarnya definasi cinta bagi korang,???
perlukah kita sebut i love u pada pasangan kita??
tak kan tak boleh rasa kalau dia betul2 sayang kita...
tindak tanduk kita... hurm....boleh nmpak kan kalau kita sukaseseorang....
mari ramai2 jawab persoalan nie ya... huhu

4 comments:

Rozuan Ismail said...

cinta..kadang2 saya benci dengan perkataan ni..banyak bermain dengan jiwa dan perasaan..huh

p/s jom komen blog saya

nora amila ghazali said...

huhu.... mesti la main ngan perasaan... kan cinta tue sayang... huhu

zacky ~786~ said...

ntah .. kdg2 tak nk fkr ttg CINTA sesama manusia....!!
xnk hadapi dugaan dan cobaan makhluk ke-3.. iaitu syaitann...

nora amila ghazali said...

huhu.. ye ker zacky...??? huhhhh... hahahaaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service