Sunday, November 7, 2010

waaaaaa....

huhu.... waaaaaa...... tq ya encik ben....
huhhh... ramai yang masuk sayang korang la... hehhehe...
jemput2 la jdi follower, nora dengan senang hati akan datang berkunjung kat blog korang erk...


apa perasaan nora skrg????
sangat2 teruja hahhahahaha..... suka sgt2...
suka tambah kawan2 ni klau dulu2 nora nie pemalu cikit...
sekarang dalam proses nak bina kenyakinan diri... pada yang dah jd fllower, baru jadi fllower n akan jadi follower tq ya... nora akan datang ke blog korang n jadi follower...
pada yang tak sempat nnti nora akan datang juga... tq ya,,.. sudi singgah...

p/s: nora rasa sangat seronok dapat blogwalking ke blog korang sangat cntik dan kreatif... keep it out ya.... huhu.... satu lagi feel free tuk tinggal comment ya...

9 comments:

Rozuan Ismail said...

sama lah kita..tiba2rmai follower..haha..terkejut..biasa sehari nak dapat 1 follower pon susah..

p/s jom komen blog saya

nora amila ghazali said...

btul2... huhu sgt teruja... hihihi

shaa bonitaa said...

slmt berblogging..heeee~

nora amila ghazali said...

ya2... selamat2... huhu...

momochan said...

sudah follow.heee!

faizal said...

terima kasih sebab follow...
sy follow balik..nice blog...thumbs up!!!

nora amila ghazali said...

momochan n faizal.. tq ya... huhuuhu...

rieyana ynn said...

yuhuuuu....salam kenal ye...hikhik,,,;D

nora amila ghazali said...

rieyna... salam kenal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service