Friday, November 19, 2010

entry untuk ibu bapa..


salam semua...
huhu.... selamat petang hehehe...
kenapa nora letak nama entry cam tue?????
ha sebabnya nora nak gitau la kat semua...
ada satu blog nie... best...
napa??? haaaaaaa ada banyak tips untuk ibu bapa n diri kita...

besa la kita kan manusia biasa mesti akan buat salah so apa salahnya kalau kita berubah...
kan3???? kadang2 tue bahasa yang kita guna kasar...
kita tak sedar... so nora nak kongsi la satu blog yang boleh bantu kita...
mesti tertanya bantu macam mana... right,,,.????? huhu
meh klik sini.... nanti korang semua mesti tau apa isi kandungan blog nie...

blog nie banyak motivasi.. hope jenguk la yer,...
nora pun, mak nora yang suh buka...
sebab pagi tadi mak ada tengok MHI...
so penceramah tue suh buka...
bila baca memang banyak yang kena pada diri sendiri...
so dah tiba masa tuk berubah... nora pun nak ajak semua berubah.... jom2...
baca n berubah... blog nie sangat sesuai untuk ibu bapa,
tips menjadi ibu bapa yang baik untuk menjadikan anak2 bijak... huhu...
apalagi mari2... heheeheh... macam nak promosi plak kan???
nora nak kongsi jer... tuk keaikan semua... huhu

6 comments:

Khumaera Ismail said...

jom kite terjah.. =)

nora amila ghazali said...

jom2...

Mohamad Yusrizal Yaakub said...

blog yg sesuai utk seorang ayah mcm papa mifz nih..:)

nora amila ghazali said...

ya btul... hihi...

MissAinia said...

masukkk jgn tak masukkkk xD

http://cakapcakapain.blogspot.com/

nora amila ghazali said...

huhu.... ya msuk2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service