Saturday, November 20, 2010

Huhhh... Terkejut..

salam semua...
buat per tue??? dah minum petang???
hhehehe,,, nora duk umah nie bosan sangat...
tak tau na buat per.... online3...
sampai naik pning dah nie...

tadi sajalah tangan gantai... tekanla link nuffnang....
pastuuu...........

::

wwooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwww......
hip2 horeeeeeeyyyyy......
suka2... hehehehe,..
tq erk pada yang duk tekan2 iklan2 tue...
hehehhe.... dah meningkat dah duit dalam akaun nuffnang tue...

  • ::

  • asa macam nak nagis jer tengok tadi...
  • selama nie tengok duk tak bergerak2 duit tue....
  • arinie memang totally terkejut...
  • hik3..

huhu... sayang korang

::

    heehehhehe....
    seronok tengok peningkatan wang dalam akaun tue...
    mesti pelikkan napa seronok sangat??????
    sebab nora baru dua minggu men blog nie...
    tak sangka nora boleh dapat banyak tue... hihi...

    • ::

    • korang memang the best la... huhu....
    • suka sangat... hehehhe...
    • sebab sangat gembira nie...
    • jom minum petang.....
    • hhuhuu... tetiba dah lapar.. hik3..


p/s: maaf ya tak tunjuk gambar akaun tue.. malu... bukan pa...
sikit ja... tapi sebab meningkat tue yang seronok sangat... lalllalalla.. tq ya uooolllllllssssss!!!
nnti tekan2 lagi tau.. huuhu

6 comments:

rieyana ynn said...

wah...best nyer...tapi yana tak tau nak letak benda tu mcm mana hikhikhik...;D

nora amila ghazali said...

la kan dalam web nufftang tue der caranya nak bbuh,.. ikut toturial tue.. mesti boleh punyer...

Ajie Mohd Tahir said...

hehe..tahniah.boleh la blanje mngeteh kat kedai.XD

btw,ad awrd.sudi amik ye?;)

nora amila ghazali said...

hahhahaha... tak cukup nk bwk keluar... hahaha

BlueberrY CheesE said...

huhu. iranye akaun xd duit. cmne nak wat. huhuh. xretila nak 'maen' nuffnang neh

nora amila ghazali said...

huuhu... tak tau la nak kata... tapi banner nuffnang tue letak bagi kena tempat.. klau tak kena tempat nuffnang pun tak mau letak iklan... tue yag nora fham... hik2... ni pun duit kempen jer... huhu... tp kira ok gak la.... nmpak hasilnya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Teman Bloggers..

jom check page rank blog kita!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service